Polityka reklamowa

W kwestii promocji firmy niezwykle ważna sprawa jest częstotliwość prezentowania logo firmy. Warto wykorzystywać każdą nadarzającą się okazję. 

Jeśli prowadzisz firmę budowlaną, podczas realizacji budowy czy też remontu zainstaluj billboardy informujące kto wykonuje daną inwestycję. Niech pracownicy mają na sobie ubrania robocze, na przykład koszule firmowe (zobacz: https://www.nuka.pl/koszule-firmowe). 

Planując reklamę w Necie zwracaj uwagę na jak największa częstotliwość wyświetlania reklam. Niewątpliwie działa to także kampanii reklamowych w radio, telewizji czy też gazetach. 

Celem polityki reklamowej powinno być zaistnienie twojej marki w postaci osób stanowiących grupę docelową dla twojego produktu. Jest to proces stały. Czasem można zaistnieć w świadomości publicznej dzięki jednej trafionej akcji promocyjnej, czasem jest to długotrwały proces.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *